Sunday 17 April 2016

Descendants of The Sun (Song Jongki)

hye.

*dah lama nak review pasal song jongki ni. tapi baru berkesempatan. asyik simpan dalam draft je. kali ni baru sempat publish.


Cerita yang sangat2 mendapat sambutan. even, abah aku pun terduduk di depan tivi tanpa sengaja dan tanpa sengaja jugak melayan cite ni.

song jongki.
kalau tengok dia dan tak fall in love. kau tak normal sebenarnya. 
hahahaha. first time aku kenal dia ni, sewaktu dia terlibat dengan reality show yang sangat famous, iaitu Running Man. 




 meltinggggggg ! tu ja perkataan yang sesuai. muka baby face sangat. kalau jumpa depan2 ni mau nya tersembur sweet corn dalam mulut. yedok??

actually, aku tak layan sampai habis agi cite ni. susah... rumah sewa takde astro. hanya mampu harapkan belas ihsan kengkawan yang rajin mendownload cite ni jelah.

walau tengok tak habis, and tak semua episod aku tengok. tapi reaksi ringkas tu totap ada. cite ni terbaik !
world wide kot. patriotisme.
tetiba aku terfikir nak tayangkan cite ni dalam kelas Sejarah 1H dan 1E. 
 

No comments: