Sunday 28 April 2013

Najwa Latif Datang USM! =)

Assalamualaikum.. 

Najwa Latif datang USM! daebak-ing betol kan?
Tapi.. aku tak boleh nak letak bukti, gambar dia hape ke.. b'coz aku xsempat nak bergambo dengan dia pung! sadis dan tragik betol kisah aku ni kan?
dan-dan nak bercerita kat dalam blog, tapi tak ada bukti langsung! hekk!

Okelah~suka hati korang nak baca ke tak.. aku bagi pilihan kat tangan korang .. T_T

Btw.. kenapa Najwa Latif datang ke USM?
Dia memenuhi jemputan Karnival Kesukarelawan USM,
Malam Sanggar Sanjung Siswa ..
Macam tak percaya aku tengok dengan mata dan kepala aku sendiri si budak comel tu
dengan gitarnya yang memang tak boleh dipisahkan berada di atas pentas.
HukAloh! Comeell sunggoh ^^
Macam yang selalu duk tengok dalam tv ler.. =)

Najwa/budak comel tu nyanyi 4 buah lagu.. banyak tuu.. 
Semua lagu2 beliau sangat best..santai je.lirik pun senang nak ingat!
Ada-Mu, Kosong-Untuk Dia-Sahabat.

Yang bestnya, si Najwa tu cakap kami budak-budak USM ni memang sporting. 
Apa nya tak sporting kalau menyanyi mengalahkan Najwa . hahaha!
Ishh la kakak-kakak dan abang-abang USM ni.. macam-macam. 
Orang lain yang dijemput untuk buat show, korang pulak yang duk nyanyi yee.. hehehe! 
Tapi, okelah, sebab Najwa puji.. muehehe! ^kembang semangkuk^

Then.. aku balik lah bilik, bukak ler Facebook and Twitter.. 
kong-kang-kong-kang depa duk bercerita dan upload ganbar depa dengan Najwa Latif.
Adeh.. cerita sadis siri ke-II bermula. 
Cerita sadis siri-I , sebab tak dapat bergambar dengan dia.. lepas tu tengok pulak depa-depa duk upload gambar dengan Najwa Latif.. lagilah sadis.. 

Maka, untuk menghilangkan sadisnya jiwa ini, dengan bangganya aku naikkan status aku yang berbunyi "Najwa Latif, I Love You!"
Agak2 korang lah kan? Najwa Latif tau ke? hahaha!
Tak payah nak fikir panjang, jawapannya sudah pasti dan tentu sekali dia tak tahu! 
Apa ke senaknya fikiran aku ni oii?!

Kemudian, bermulalah kisah tragis aku yang ke-III.
Aku duk baca tweet kawan2 aku pasal persembahan Najwa, sekali si Najwa tu reply tweet dorang! Mahunya tak tentu arah aku.. 
Sebenarnya, aku ada lah jugak puji persembahan Najwa, tapi memandangkan aku private kan twitter aku, maka sadislah jawapannya. Aish, macam nak hantuk kepala kat dinding ja..
Najwa Latif reply tweet dorang! T_T. 
ayaq mata habaq ang..ayaq mata~ o-O

Walaupun banyak cerita yang sadis lagi menyedihkan, tetapi Alhamdulillah kerana aku tetap diberi kesempatan untuk tengok show dia. Ahh, gila.. tau kat mak abah aku kena balun ni..
Ampun mak!ampun abah! =(

Itulah serba sedikit pengalaman yang nak dikongsikan dengan korang! Memang nasib betul2 tak menyebelahi aku kan?
Dah la tak sempat bergambo.. tweet pun dia tak boleh nak reply! Aiii.. manyak sedih woo..
takpelah, tak ada rezeki.. 

Wasalam~ 
Selamat membaca! Terima kasih .. 



 #Layan jelah gambar2 dari sumber ihsan Incik Google ni ;)
p/s:ada orang cakap muka aku seakan Najwa Latif, yeke?


No comments: