Sunday 6 July 2014

Resepi Biskut Raya

Assalamualaikum 

pejam celik pejam celik, kita sudah melewati seminggu bulan puasa. cepatnya masa berlalu, kan? so, macam mana dengan Ramadhan kali ini? lebih baik? atau macam mana?

untuk aku, Ramadhan kali ini seperti biasa. cuma bezanya Ramadhan kali ini, aku "jobless". adeih. -,- sedih laaa. susah jugak rupanya nak apply part time job kat Kelantan ni. ;( Sabar jelah. aku sudah usaha sehabis mungkin, namun rezeki belum lagi menyebelahi aku. SABAR. SABAR itu kan indah?

sementara mempunyai masa yang terluang ini, aku gunakan sebaik mungkinlah. try google, seacrh sesikit perihal biskut raya. niatnya nak buat sendiri. hahaha. xtahu lah larat ke x? raya yang lepas, aku berganding bahu bersama-sama kakak untuk menyiapkan biskut raya. okeyh lah kan, kerja yang rumit dan renyoh itu dikongsi 2 orang.. jadi mudah dan senang. haaa, amik kau. tahun ni aku sengsorang. gulp ! confirm satu hari boleh siapkan 1 jenis biskut je nih. hehehe. 

tadi, try google beberapa jenis resepi biskut raya.. macam best ja. hihihi. tahun ni nak buat kelainan lah sikit. nak buat yg simple tapi sedappp !. bhahahaha. 

ini, aku kongsikan satu link. nanti usha eh. banyak juga resepi2 biskut, kek dan sebagainya kat situ. http://resepibiskut.blogspot.com/ 

selamat mencuba! dan selamat maju jaya untuk diri sendiri. mihmihmih. :P


p/s sedikit selingan untuk bersama. ;)
Salam Ramadhan Kareem.

No comments: