Saturday 6 September 2014

Random post

Assalamualaikum ;)

Rasa macam nak gigit2 je keyboard ni sebab banyak sangat nak menaip. takut lupa. so, typing pun kena laju sapp! sapp! sapp! lah, hahaha. over sangat kau mak jemah. hahahahaha.
idea yang ada sekarang ni umpama coklat yang turun mencurah-curah ke ladang gandum. miehehehehe. 

Pertama sekali, kepada follower "dia isteriku" so sorry sangat, sebab dah tak boleh nak publish untuk sementara waktu memandangkan ada sedikit masalah teknikal. harap menunggu dengan penuh to'at dan sabar ye. miehehehehe. (macamlah ada follower yang ikot cerita kau kan jemah?) ;) pada yang menjadi pengikut setia, terima kasih banyak2 kesayangan. tanpa anda semua, siapalah saya. hihihi.

So, nak cerita apa eh? hmmmm. takde apa2 yang istimewa kot untuk diceritakan. perkembangan hidup pun seakan-akan tak berapa nak berkembang sangat. kejap kembang, kejap kuncup! aduhhh. terbantut gituh ! miehehehe. but, alhamdulillah. ada progress yang boleh dibanggakan sikitlah sepanjang tempoh tiga bulan bergelar penganggur terhormat nih. hehehehe.  

3 bulan bergelut dengan perasaan sendiri. yelahh, menganggur kan? ongkos kena catu. nak shopping pun susah. adeihhh. hanya mampu window shopping saja. kahkakahkah. malu ngat aih. tapi, betullah orang kata, bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian. pejam celik pejam celik, berhujan berpanas, bertaufan segala bagai penghujungnya mentari yang disertai dengan pelangi muncul jua. alhamdulillah. walaupun hanya "kerja sementara", at least adalah jugak sumber pendapatannya. hihihihi.

dan alhamdulillah juga, akhirnya posto sudah sampeii. dari USM gitu lorh. katanya, gue boleh berijazah hujung taun nanti. waahh! asik asik asik. syukur alhamdulillah. hihihihi. usaha selama 4 tahun sebelum ini sudah menampakkan hasil. status : Ijazah Sarjana Muda Sastera dengan Pendidikan (Kepujian). Alhamdulillah. Hadiah untuk family. ;))

Hmmm, nak cerita apa lagi tak tau? hmmmm hmmmm hmmm. haaa! sebelum terlupa. Tahniah untuk kengkawan yang sudah dan akan melangsungkan perkahwinan. semoga bahtera perkahwinan yang dibina di atas dasar cinta itu bahagia hingga ke akhir hayat. ;) Congratesss lalink. Turn aku? adeihhh. susahnya nak jawab. xpelah. slow2. jange blorak. bui kokre dulu. ngeeeee. 

Btw, niat aku bukan nak menulis panjang pun. hanya singgah sebentar saja di diari maya ini. itupun guna PC at CC. wahahahahaha. sedih giler hidup. 

Okaylah. sehingga bertemu nanti. Assalamualaikum. 

No comments: