Friday 16 January 2015

Welcome back


Assalamualaikum

Hye 2015 ;)

Tahun 2015 membuka lembaran dengan bermacam cerita pahit dan manis. 
Walau apa pun yang berlaku, hidup mesti diteruskan.
Yang rebah akan bangkit.
Yang sesal akan memperbaiki segala kelemahan.

Tahun 2015 datang dengan membawa resepi baru untuk kehidupan yang baru.
Tahun 2014, tahun yang benar-benar mencabar dan menghenyakkan aku.
Hanya bersandarkan pada-Nya, aku bangkit lagi. 
Aku jatuh dan aku bangkit. Itu sahaja daya yang aku punya. ;)
Semoga 2015, akan membawa kematangan buat aku dalam melakukan sesuatu tindak tanduk. 

2 comments:

Unknown said...

Selamat memulakan alam baru sis . hehehehehe :D Tahun baru, semangat baru, gaya baru :p Blogwalking sini . Nice blog ohhh hehehe jom singgah di entry sara pula ? hehe

http://sarahhijabista.blogspot.com/2015/01/what-should-i-do.html

Unknown said...

lamaa nya tak usha blog nih . rasa rindu pulak . Dah laa skrng nih cikgu sombong ! kalau rajin or free meh laa sini . Orng kt sini dok rindu jaaaaa . Muahahahahahaha