Sunday 26 April 2015

My Convocation Days

Assalamualaikum.

hye. hye. hye.

Ma shaa Allah, kisah kali ini memang terlampau throwback sebenarnya. hihihihi. sampaikan dah lupa, apalah yang nak diceritakan di sini. 

Tanggal 8Nov yang lalu, maka Noor Amrasyahida Binti Ramli sudah officially bergraduasi. hihihihi. Alhamdulillah. :) Akhirnya usaha 4 tahun di bumi USM berbaloi baloi. alhamdulillah.

Tahniah untuk semua students USM, sidang 2010/2014. Congratesss juga untuk geng2 ilmu pendidikan USM, sama ada geng SASPEND, SAINSPEND mahupun SPEED. Tahniah tahniah tahniah. We make it comes true. :)







kehadiran mak abah dan family lagilah membahagiakan. takde orang tersayang pon takpe, janji nyawa abadi aku ada kat sana. terima kasih ma dan abah, untuk segala pengorbanan dan sanggup berhabis lah untuk anakmu menyambung pengajian di USM. In shaa Allah, jasa ma dan abah, orang akan kenang sepanjang masa. 


Inilah nyawa abadi aku. Maa dan Abah. ;)
Bila dah 'terbang' ke Penang, maka ambillah sedikit kesempatan dengan masa yang ada untuk bersama-sama dengan geng kacip di sana. Alhamdulillah.. sempat hang out dengan geng muncoi. hihihihi. Seharian suntuk ber snap picture di sana sini dan sinun. Maka, ber pre-konvo lah kami. 





Alhamdulillah. Semuanya sudah selesai. Now, kena menunggu lagilah.. tunggu KPM meminang pulak. Hopefully nasib menyebelahi kami. Aaamin. 

#PrayForPosting. ;)

No comments: