Saturday 23 February 2013

[LIFE] E-Day vs W-Day

Assalamualaikum w.b.t
selamat malam, salam sabtu.. 

Ada topik hangat.. topik hangat.. panas-panas lagi ni.
ketepi-ketepi... 
Panas ke?? tak sangat pun.. topik lapuk dah..
nak dijadikan cerita yg sangat best...
Cuti sem ritu, kawan-kawan sekolah aku pakat duk lawan kawen
duk lawan betunang. heh! semput nafas den!!
lepas sorang .. .. sorang kawen..
Tahniah untuk mereka.
tapii, turn aku pulak bila??aiyakkk! #tepuk dahi, tanya hati..
dan ada juga dalam kawan baik aku yg akan menerima cahaya mata pertama nanti..
waahh.. dapat anak sedara lah aku nanti. Tahniah-tahniah untuk suma..
Semua itu adalah perkara yg amat menggembirakan dan membanggakan.
 #clap clap untuk mereka.


Seronok melihat kawan-kawan bahagia.. aku pun boleh tumpang bahagia
untuk mereka. Alhamdulillah..
2feb2013 kawan satu kelas time form6 kawen.. tahniah3!
aku pun pergi menempelkan muka yg xbrape nak comei ni di majlis kawen dia.
meriah woo!
jumpa balik kawan2 sekolah kat situ.. apa lagi, peluk cium lah dulu..
sonok-sonok, bukan kepalang.. dan yg paling aku suka, makanan kenduri.
mabeless! sehingga menjilat ibu jari..

7feb2013 pula merupakan hari yg bermakna bagi aku..
maksudnya? kau dah kawen ke?
hek! mak kauu.. mana ada.. itu bufday aku lar..
23 tahun sudah! adehh.. macam 15 tahun je aku ni,
yeke? chek i.c... ha'a.. betollah, dah 23 tahun rupanya..
tengs buat kengkawan yg wish bufday saya.. tengs sesangat.
terharu doe coze masih ada lagi yg ingat dan set alarm bufday saya..
hew3.. #budget org penting je kan?#
tak payah nak mengada sgt..

8feb2013.. attend majlis kawen lagii..
kali ini untuk kawan baik aku sejak dari sekolah rendah lagi.
kami satu kampung saja..
Tahniah Sue! seronok eh, aku nengok teman2 di pelamin..
amek gambar atas pelamin, posing sana, posing sini..
bagai baju pengantin yg maha cantek.
adeehh.. mohon sabarkan diri.

lepastu kan.. adalah aku dengar gurauan berbisa dari seorang makcik ni..
"Bila pulak turn Amra?"
siyes aku tak suka dengan pertanyaan sedemikian..
dengan selumber aku menjawab..
"ehh.. lambat lagii.." sambil senyum kambings.. malu seyh!

walau apa pun.. tahniah untuk mereka yg sudah bergelar isteri dan tunangan orang.
doakan untuk kawan mu ini jua..
nak jugak gitu... ;)

inilah hasil gambar retis kami pada majlis perkahwinan
salah seorang kawan baik kami..
#kami yg bajet retis# :P




Pixa pengantin .. SUE dan AMIR ;)

No comments: