Monday 25 February 2013

Everything will be alright..!

Assalamualaikum..


Menaip nya saya di sini adalah kerana mengalami tahap keboringan yang amat sangat.
Asaimen ada je.. tapi itulah, resmi setiap semestar seminggu sebelum tarikh submit barulah nak kalut ribut-taufan dan petir nak buat. awal2 ni rileks dulu.. hari masih muda.. #manyak cantek muka hang!
Manusia memang macam ni.. selagi ada waktu, selagi itulah mahu bersenang lenang semahunya. apa ingat masa tu tungga hang ka? xdak nya!! #letak tanda seru banyak-banyak, suh sedar diri sikit..
cuba tengok jarum saat jam dinding anda skang, duk berputar ja kerja dia.. ada dia kesah hang buat kerja ke tak? nampak kan disitu, anda lagha!.. termasuk dengan aku sekali!

Eleh, kata nak berubah bila mula semestar baru. hek! berubah lah sangat. 5 semestar lepas pun kau cakap macam tu jugak.. nak berubah, nak mula buat asaimen awal, nak study awal-awal, tak nak dah melakukan segala kerja last minute. hek! omong kosong! dasar pendusta. cakap tak serupa bikin. result nak elok, tapi usaha bernilai seposen je.. memang tak ah.. so, tolonglah berubah. 
#ayat-ayat di atas adalah sangat sesuai untuk diri saya sendiri. harap maklum!

#everything will be alright kalau kau mulakan study lebih awal cikra...please lah.. hek3.
semput aku nak pujuk diri sendiri ni. bukan main susahnya.
mengalahkan pujuk baby suh makan nestum..
alololo~

sambil-sambil tengah bersantai tahap dewa ni, macam dah memang tak ada kerja kan.. aku duk usha blog Fatin Liyana. sonok seyh..  duk baca entry dia yg lama2.. antara benda wajib yg aku bukak bila saja aku on9 adalah blog dak patin ngan yuyu.. 
#hambek kau..baca dak blogger yg pemes2 ja..
ngeh3.. 
 Thank you for reading this entry. ;)


No comments: