Wednesday 6 March 2013

[LIFE] Happy Birthday My Little One ^_^

Assalamualaikum..
salam sayang buat semua!

Happy birthday my little one~ ceewah! macam wish birthday kat boypren kang?
#perasan#
actually, happy belated birthday to my preng cik huda. belated itu haruss ada karna birthday beliau semalam. tapi, aku dah wish dah pung, melalui pacebook dan kami semua, geng muncoi siap prank dia lagii.. bersepah tepung! kah3!
jahat tak kami?? biase lah tu.. mengeratkan hubungan silaturrahim..
abis sepahkan tepung ke muka dan badan cikhuda yang wangi (karna baru sahaja usai mandi)
kami masing-masing berpelukan pulaks. hehe! biase lettew. pompuan..
prank prank jugak.. kaseh dan sayang itu totap wujud.
macam2 ah plan yang kuar untuk prank beliau.. tapi consider lagi,.. tak mau yang teruk2..
akhirnya, prank kami yang agak simple dan melibatkan bakat2 semula jadi kami untuk bertindak sebagai pelakon terhebat tanah air.. kwang3!
terima kasih kepada team muncoi pon-pon , lakonan anda amat berkesan.
tenkiu buat Mawar, Cikwin, Fiqah, Cikpija,Cikbib dan Cikda serta tidak ketinggalan
diri aku sendiri.. (perlu ke ucap tima kasih untuk diri sendiri?) kerana berjaya mengenakan cikhuda.. :)
akhirnya, pada malam 5 Mac cikhuda bermandikan tepung. kui3!
surprise!! nasib baek tuan punya badan tak nanges.. hehehe! nanges terharu.. T_T

my beauty preng, cikhuda :)



Seronok juga apabila berjaya mengenakan orang ni kan? alahh, biasa ah tu
time bufday, ada saja kawan2 or orang yang tersayang lakukan surprise canggitu.. 
normal rite? 
bak kata cikhuda : itu perst time ada orang lakukan kezutan semacam itu. huhu..
tahniah cikhuda! akhirnya, kamu berjaya  menyertai kelab 23 taung bersama2 saya dan fiqah. yang lain2 coming soon.. 
 hui3.. 
23 taung sudahh.. wo-wo-wo.. belum tua lagiss oke! 
#motip?# 

   
 
Bila duk sembang pasai bufday ni.. aiiihh, seronok sakan kan? walaupun kena prank, tapi tang dapat hadiah tulah yang sonok kang? kuikuikui.
bagi aku, menerima hadiah daripada teman mahupun yang tersayang adalah satu bonus dan bukan permintaan. cukuplah sekadar mereka mengingati tarikh keramat kita dilahirkan di dunia ini.. 

di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada temang2 pasebook mahupung temang2 rapat yang mengewish bufday saya pada tanggal 7feb lalu. 
terima kasih banyak-banyak. semoga doa-doa kalian akan termakbul.. 
 
terima kasih teman. walaupun bufday saya sudah lama berlalu, berganjak dari hari ke hari, tapi kalian masih lagi tidak melupakannya, malah saya tetap menerima hadiah dari kalian, especially form muncoi pon-pon.. tenkiu sohabat! terharu sesangat. pemberian kalian amat bermakna bagiku.. 
Juga tidak dilupakan kepada Ma yang sanggup menerima kehadiran saya sejak di dalam kanduangan lagi, dan Ma memilih tarikh 7 Feb untuk melahirkan saya ke dunia ini. terima kasih Ma dan Abah kerana membesarkan dan mendidik saya dengan sempurna. tanpa kalian berdua, hidup saya di dunia ini tidak akan bermakna. 
terima kasih juga kerana ma dan abah menyekolahkan saya sehingga ke puncak menara gading.
in shaa Allah, anakmu ini tidak akan pernah melupakan segala jasa kalian berdua.
doakan kejayaan anakmu ini ya ? T_T
 dan.. terima kasih jua kerana menamakan anakmu ini dengan nama yang cukup indah, walaupun kengkadang ada sahaja manusia yang 'menganjingkan' nama saya.. T_T.. sedis tauh?!
apa ke pelik sangat dengan nama aku ni? tak ade peliks pun kan?
orang lain rileks ja nama ..
sebagai contoh : La haulawala kuwwata illabilla  (contoh nama yang pengetua aku selalu bagi pada tika alam persekolahan dahulu kala).. tak peliks pun? 
jadi, apa motip korang 'menganjingkan' nama aku? aisssh!
nak marah ni.. nama aku nama Melayu okies!
    
Ma.. abah.. I lub U forever!
 
Thanks for reading this entry my luvie! 

 

    


No comments: