Friday 29 March 2013

[LIFE] Everyday is the FRIENDSHIP DAY

Assalamualaikum 

Happy Friendship Day!
Eh, betul ke?
semua pakat duk chek kelandar masing-masing 
kan? kan? kan?

korang janganlah amek serius sangat. 
bagi aku friendship day is everyday. dan memang aku akan meraikannya bersama-sama
kawan aku, tidak kira siang atau malam.
oke. officially Friendship Day is on first week of August. 
But, that not he point, takkan kena tunggu bulan Ogos dulu
barulah boleh meraikanya! That not fair ok. 
Bagi aku, hari untuk menghargai persahabatan adalah setiap hari, walhal bagi aku setiap jam.
kalau setiap minit macam melampau sangat kan? hehe! 

 Aku ada bff.. aku ada kawan. aku ada sahabat.. aku ada saeng.. dan aku ada mereka yang sangat rapat dengan aku. semua itu adalah mempunyai definisi dan maksud yang sama. KAWAN!

Aku sayangkan kawan-kawan aku. 
Aku sangat2 perlukan kawan aku, tidak kira waktu susah atau waktu senang..
dan dalam kamus hidup aku, tidak akan ada satu istilah 
'putus kawan'. no!
Sekali berkawan.. akan selama-lamanya berkawan.
Tapi, yang nakkan persahabatan antara aku dengan dia putus, aku memang tak boleh menolak.
walaupun korang fikir perkara tersebut adalah mustahil, tetapi ia pernah berlaku
dalam hidup aku. dan aku tidak menyimpan dendam walau sedikit.
biarlah ia berlalu. masa sudah lama berganjak. dan dunia sudah semakin lama berputar meninggalkan
kenangan tersebut. aku redha kawan! :) 

Kawan sekolah dan selama-lamanya:
# di sekolah, aku sangat suka berkawan.. sama ada kawan lelaki dan kawan perempuan. tak salah kan?  semuanya aku anggap kawan. dan aku sangat menghargai mereka.
walaupun sekarang kami masing-masing busy dengan kerja dan tanggungjawab masing-masing, tetapi itu tidak membataskan kami untuk terus mengeratkan silaturrahim yang sedai terjalin.
Alhamdulillah, sehingga kini persahabatan kami masih terjalin. 
#aku sayang mereka .. #Epa #Che Ros # Raja# Umiey# Tikah. 
mereka kawan susah dan senang aku. 
tetapi, korang jangan pulak salah faham. itu kawan sekolah.. dan mereka masih lagi menjadi kawan aku sehingga ke hari ini walaupun sekarang berada di haluan yang berbeza.

Kawan universiti dan selama-lamanya :

#Aku pun ada sahabat baik di USM juga. bukan sahaja di sekolah.. di sini juga aku ada sahabat terbaek aku sendiri yang mana banyak mengharungi liku-liku kehidupan mahasiswi di sini.
mereka ialah #Cikhuda#Cikda#Cikbib#Cikwin#Cikpija. kami gelarkan diri kami  Muncoi Pon-pon
Aku sayang mereka sangat2. adanya mereka di sini, kehidupan aku menjadi lebih bermakna. :)
tengs guys! you are the best! lub u so much!! 

Saje! aku nak tampilkan pose aku yang peliks ! :)
Orite guys! tengs for reading this entry! :)

1 comment:

Norfazwin bt Majid said...

lebiu you too friend!:)