Monday 7 January 2013

Fear Factor

Assalamualaikum..
Hye untuk semua..
Pepagi macam ni.. means, pukul 4 pagi, tergerak pulak
hati kecil aku ini untuk menaip. 
Mata tak boleh nak lelap, kununnya nak stady la kan?
stady lah sangat.. muehehehe! 
ke laut semua tu.. 
duk layan u-tube yang lebih.. 
tengok Fear Factor Selebriti Malaysia.
Hemoh2, cantek punya budak, 
mak ayah hantar masuk U suh stady, bukan suh layan u-tube sampai ke pagi.
lalalalala~ 
Pencerahan : layan u-tube sambil stady. muehehehe!

Best jugak duk layan Fear Factor Selebriti Malaysia ni.
yang paling penting, Aaron Aziz jadi pengacara.
woo-hoo! seronok!
Hahahaha!

tak adalah, saje je emosi lebih sikit, nak bagi nampak HOT!

Tapi aksi2 dalam Fear Factor Malaysia ini xdelah sehebat yang omputeh punya tu.
Walau apa pun, terbaek! Satu realiti show Malaysia yang mungkin akan mendapat
tempat di hati penonton, yakni warga Malaysia.

Apa yang aku boleh kata, thumbs up! Terbaek. 
Tengokkan aksi2 itu memang satu pun aku tak berani nak buat.

Aku paling lemah bab2 ketinggian. Gayat u!!! 
Maen dengan ular pun ada.. fulamak! Memang tak ah..
bagi lah RM sejuta ☀ gedebuk depan aku suh buat
aksi2 tu semua, memang aku TAKKAN buat. 

Maknanya, memang aku tak boleh nak mengatasi ketakutan aku lah tu..
dan yang paling penting, aku memang tak layak lah nak join Fear Factor tu..
hehehehe... berangan je lebih.

Ok.. daa...
wasalam..
selamat membaca.       。◕‿◕。    

No comments: