Tuesday 1 January 2013

Heppy New Year 2013! ☄☄

=) Malam ni terasa rajin nak meng 'update' blog pulaks..
Assalamualaikum.. salam sayang untuk semua.
Salam Tahun Baru. Selamat tahun baru Masihi.
Kepada yang menyambut kelahiran pada hari ini, selamat hari lahir. ;)
Tahun ini umur aku sudah masuk ke tahun yang 23.
Alhamdulillah. Allah masih lagi benarkan aku untuk bernafas di bumi-Nya.

Apa azam tahun baru korang? kalau dulu azam tahun baru hijrah kan?
aku tak sempat nak mencoret azam tahun baru hijrah aku kat sini..
takpelah.. aku gantikan dengan azam tahun baru masihi..
bolehlakn?

Aku termenung seketika apabila rumate aku dengan
tiba-tiba bertanyakan kepada aku.. "Apa azam tahun baru ni?".
Aku gelak besar..tapi kejap je.. 
then aku bagi jawapan...
"Nak ada suami macam Beto!" 
Hah! sah kan? sah aku mereng kuasa empat. haha. 
Okelah, jujur.. yang itu pun termasuk dalam list azam tahun baru aku jugak.
hahaha. tetttt!

Ini list azam tahun baru bersamaan tahun 2013 :
In shaa Allah. 
#Berubah mengikut terma&syarat.

1- Pendidikan : nak jugak merasa berada dalam dean list. In shaa Allah dengan usaha yg istiqomah + doa + tawakal
2-Kesihatan : dikurnikan tubuh badan yg sihat, sesekali sakit adalah penghapus dosa2 kecil/dikurnikan akal fikiran yang cergas&cerdas
3-Keluarga : semoga ahli2 keluarga yang lain berada dalam keadaan sihat dan mendapat rahmat dari-Nya/ikatan kekeluargaan terus kukuh
4-Kawan2/sohabat : Semoga uhkwah antara kami takkan terputus
5-Pasangan hidup : In shaa Allah, dalam proses. Tak lama lagi bakal imam saya akan muncul.
Teng-teng-teng. Nak macam Beto eh. muehehehehehe. =)

#Hehehe.. so, apa pulak azam tahun baru korang?

Selamat Tahun Baru! Hepy New Years to all my followers and readers! 

No comments: