Monday 14 January 2013

Merdeka!

Assalamualaikum..

*Tanggal 14 .. bulan 1 tahun 2013
Hari yang mulia hari yang bahagia..
sambut dengan jiwa yang merdeka
#Nyanyi macam nyanyi lagu 31 Ogos ye# 

Alhamdulillah... alhamdulillah..
syukur tak terhingga..
akhirnya tamat juga menyiksaan selama dua minggu ni..

Tepat jam 5.15 petang, akhirnya diri aku ini mencapai kemerdekaan
untuk semestar 1 tahun 3. Alhamdulillah.

Gumbira tak terhingga.. Tuhan saja yang tau..
tengah jawab exam tadi, senyum je kerja aku..
muehehehe~
Alhamdulillah.. selesai..

hanya menunggu saat dan ketikanya result keluar sajalah.
Tawakal. itu sajalah yang boleh aku katakan
aku dah usaha.. sudah lakukan yg terbaek..
mudah2an memperoleh kejayaan..
Aminn..

Usai exam tadi.. terus halakan kaki ke Nazri Tomyam..
menapak ke situ untuk isi perut yg tengah membuak2 lapar..
jamu habis-habisan.. sampaikan tak larat nak berjalan balik ke bilik.. 
aku order semahu mungkin.
haaaa! jamu jugak. tandanya aku sudah 
MERDEKA.!

2 comments:

rahsia hatiku said...

untung la dia dah merdeka... kita ada 2 paper lg menanti..huhu
semua org dah blik tnggal kita je kat sni..hukhukhuk sedey taw...

MeyyaLee said...

huhu.. sabar la nisa.. setiap permulaan akan ada pengakhiran.. muehehe! btw. gud luck. nati kita jupo kg deh.. :)