Tuesday 15 January 2013

Selesai suda.. .. ..

Assalamualaikum..
hye u olls.
peehhhh! penat.
penat yg teramat.

inilah adalah salah satu benda yg aku paling xsuka
bila tibanya hujung semestar. nak kena packing barang!
adeh! penat sungguh2..
x boleh nak cakap dengan orang.
tambah2 aku ni ada alergic dengan habuk, debu dan sewaktu 
dengannya.
maka, perjalanan sepanjang proses mengemas barang itu akn terganggu.
terdengarlah dentuman bersin aku yg bertalu-talu.
serikk doe. berair idung, berair mata.
bukannya aku nangis, tapi kesan dari bersin tu la..
adehh.. jenuh aku nak kena hadapi situasi macam ni
untuk setiap hujung semestar.

walau bagaimanapun, proses mengemas, packing dan sewaktu dengannya sudah selesai.
Alhamdulillah, dengan kesabaran dan ketekunan aku juga.
muehehehehe.
tunggu nak pindahkan barang2 yg di packing ke stor saja.

then, esok pagi aku akan balik kampung.
yuhuuu! seronok nya. lama gila aku tak balik kampung.
rindu rasanya.

sebelum tu, aku kenalah rakamkan pengalaman indah dulu kan
sebelum melangkah balik ke kampung.

so, i decide to... having a date!
wachaaa! muhung je.
gila ko, aku nak date.. muehehe..

takdelah, aku dengan rumate berpakat nak habiskan masa bersama.
nak nonton tv puas2. muehehe.
nak tengok 'setia hujung nyawa' then sambung pulak dengan
match bola sepak antara team Kelantan dgn Johor.
so, apa lagi... peminat2 TRW sekelian.. jom kita serang!!



kalah menang adat perlawanan. yg penting
sokongan padu korang untuk team pilihan korang sendiri.
jum3.. kita sama2 memeriahkan suasana..


haaaa.. 1 lagi sebelum aku terlupa.. 
hari ni, satu benda yg aku perasan time aku duk belek-belek fb..
"listen..listen..listen." apa tu?? 
aku tau lah benda tu sikit2.. tapi xpelah, aku tak nak komen lebih2.
al maklumlah.. benda sensitip tu. xmau aku masuk campur.. 
muehehehe ;)

sebelum aku terlupa! untuk peminat k-pop sekalian.
artis2 feveret korang dengar2 cerita akan ke Sepang, KL.
soooo?? apa lagi... serang lah.
adeh! aku teringin juga, tapi benda tu semacam impossible saja.
so, lupakan!

dekat link bawah ni korang boleh baca sendiri..
ramai gila kot artis korea ke KL.. 
yg penting.. FT ISLAND, CN BLUE, SHINEE ada.
mak aiii....o_O

SHINEE
CN BLUE



No comments: