Saturday 17 May 2014

Happy Teachers Day

assalamualaikum

Tanggal 16Mei setiap tahun, Malaysia akan meraikan hari guru. so, dikesempatan yang ada ini, aku ingin mengucapkan selamat hari guru kepada semua guru dan pendidik di Malaysia, terutamanya guru-guru di tadika kemas kajang sebidang, guru-guru di SKBPY, guru-guru di SMKCE dan di USM, yang telah banyak mendidik dan mencurahkan ilmu pada aku.
tanpa mereka, aku takkan menjadi aku pada hari ini. 

selamat hari guru juga buat diri sendiri. hiiiihiihi. boleh gitu ?? 


dan, tak lupa juga buat mak dan abah yang mana telah menjadi guru pertama aku. mereka tak pernah kenal erti penat jemu dalam mengajar aku bertatih.. belajar menyebut ABC, mengira 123.. terima kasih mak.. terima kasih abah. 

dan, selamat hari guru jugak buat tok guru mengaji Quran aku. kerana ajaran mereka aku dah khatam Quran. Alhamdulillah. 


terima kasih. terima kasih. terima kasih. ;)

kenangan bersama2 mereka. SMK BERTAM PERDANA di hati.
tengok ah tu, anak2 murid yg tersangat nakal di belakang haku. grrr !

No comments: