Thursday 1 May 2014

Hi May ;)

Hi May ;) salam 1 Mei. 
Assalamualaikum 



Ghupa2nya entry tadi the last one untuk April 2014. Takkan ada lagi April 2014 selepas ini. Alhamdulillah. syukur pada Allah kerana masih diberikan kesempatan dan ruang untuk menumpang bernafas di bumi-nya. Alhamdulillah ;)


Say Hello to sweet May. Annyeong lovely April.

"Dear May ; Please be nice to me. Please...please..please.. 
Murahkan rezeki aku untuk dapat kerja. Apa2 kerja sekali pon. aku taknak jadi penganggur kehormat or terhormat. and, lastly.. cepatlah..... (hihihihi. malu nak cerita. paham2 lah sendiri)."

sekian: sincerely by me ;)


Lets flashback untuk 30 hari bersama-sama April. apa yang aku buat? apa amalan yang telah aku lakukan? dapat tak aku istiqomah dalam satu2 amalan yang aku lakukan? *hmmm. fikir. renung. okay, got the answer. biarlah aku saja yang menyimpannya ;) banyak yang buruk yang baik nih? piyakk baru tau! grrrrr. 


cepatnya masa berlalu. April say annyeong and May say hi. Alahai, pejam celik pejam celik, sudah hampir separuh perjalanan tahun 2014. cepatnyaaa. angka umur juga sudah semakin bertambah. soalan cepumas tu selalu saja berlegar-legar dari mulut sesiapa saja yang bertegur sapa dengan aku. penatt ah. xtau dah nak bagi jawapan macam mana. penattt ! t.i.t.i.k.


ahhh lupakan hal itu seketika. 13Mei nanti aku akan sambung fikirkan mengenainya. wahahaha. boleh gitu? sekarang ni biarlah aku nikmati saat2 terakhir di sini. lepas ni pasti aku akan rindukan mereka. aku akan rindukan anak-anak aku di sini. hmmm. inilah rupa2nya nikmat perasaan rindu. ahhh. nak nangessss T_T


9Mei tarikh keramat itu. mahu dilupakan dan dengan harapan agar dalam kalendar 2014 xada 9Mei.. tapi apakan daya, aku hanya mampu bermimpi sahaja, realitinya tidak mungkin. nak ataupun tak, aku harus berdepan dengan tarikh keramat itu. and aku mohon sangatlah, xpayah nak ada babak air mata or drama king segala bagai. please, control jiwa sensitif anda, cikra.. please. it's a lumrah, setiap pertemuan akan ada perpisahan..


and untuk bulan Mei ini, lets pasang azam bulan baru. hihihihi. semoga semua yang dirancang berjalan dengan lancarnya. Aminnn ;) semoga yang baik2 saja berlaku dalam 31 hari bersama the sweet May.



p/s esok cuti oii. Labour Day. Happy Labour Day ;)

p/s II macam nak meniaga online.. weee. idea dah ada. lets cari modal dulu lah. baii :P




No comments: