Saturday 3 May 2014

Product review :Nour Ain

Assalamualaikum 

hye girls.

First time ni aku nak buat product review. before this banyak movie review or novel review sahaja. eh, tetiba nebes pulak. kikikiki. 


drama king lah pulak cik kiah ni. huihuihui. okay. back to topic. siapa yang tak pernah dengar produk nour ain? put your hands up?! melampau sangat kan? hihihi. okay, kalau yang tak pernah dengar, mehlah baca apa yang aku nak tulis ni and pada sesiapa yang dah pernah dengar or sudah mengetahui mengenai produk ini, sila2lah perbetulkan mana yang salah ye. ;)


first time I heard about this product melalui seorang kawan. actually my friend tuh kulit dia dah elok, okay sangatt tapi dia tetap nak cuba produk ni. waktu tuh, susah sangat nak cari and dengan daya usahanya yang gigih, akhirnya she's got it. senyum lebar dia. hihihihi. aku tak ingat berapa lama masa yang diambil untuk melihat perubahan wajahnya, and apa yang aku boleh gitau serious dia sangat-sangat lain dari yang sebelum ni. aku suka tengok raut wajahnya. berseri-seri. makin cantik.. alhamdulillah. 


and at the end of the day, akhirnya aku terjatuh hati dengan product ini. cerita di sebalik aku terjatuh hati dengan produk ini ialah akibat muka aku mengalami masalah tona kulit yang tidak sekata and sunburn. stresss gila. rasa macam tak sanggup nak pandang cermin. lalu, gigihlah fikir nak tukar product. tapi sebelum tu, risau jugak, nantikan bila tukar pada Nour Ain ni, tiba-tiba kulit menggelupas. tapi, alhamdulillah. langsung tak menggelupas. hihihihi.suko laa kito nyoo. ;)


and kesannya dirasai dalam masa 2-3 minggu macam tu. tak ingat the exect tarikh. kawan aku pun perasan yang Nour Ain nih sesuai dengan kulit aku. hihihihi. warna kulit dah kembali normal, rasa macam shining pun ado. huhuhu..and yang paling penting aku suka produk ini. hihihihi


aku just guna trial set, yang mana ada krim siang, sabun muka and krim malam. tapi, aku tambah toner satu lagi. serum tuh aku tak beli pulak. kebetulan over the budget. hihihi. 


No comments: