Monday 19 May 2014

#throwback. SMK BERTAM PERDANA

hye olls. tadi publish trip di Langkawi yang telah berhabuk dalam draft.. and this one is fresh dari ladang.

Assalamualaikum  


aku belum pernah show-off kan gambaq anak-II didik 15 minggu aku yang comel dan kacak kan? hihihi. so, the show time begin ! 


ahh.. rindu depa sangat-II. mencengkam jiwa T__T


every single minutes, aku belek gambaq-II bersama-sama depa. maksudnya aku rindukan depa lah tu. actually, sangat rindukan depa. sangatt sangatt sangatt ! ❤ 




sedih. T__T dan dalam masa yang sama, aku bersyukur. ouh. ini rupa2nya perasaan indah terasa dihargai. terima kasih sayang2 cikgu. terima kasih banyak-II. walau apa pun yang berlaku.. kamu semua tetap anak murid pertama cikgu.. 


sewaktu explorace kem KOKO. rindu T__T. cikgu rindu ❤ angpa semua

anak-2 1Bestari yang dirindui ;(
Jamuan perpisahan. Jumaat. 9 MEI 2014. 


* gambaq dengan anak-II 4E xdak pom.. but you are always in my heart, in my mind ! 


anak-II aku yang handsome dan sangat naughty.. penat ibu ❤. hihihihi
Cikgu terpaksa pergi FIRAS. Kalau diberi pilihan, cikgu xmauu

hero-ii  aku nih. nakal ya rabbi !!!!
*sigh*
depa form3.. do the best untuk PMR this year, okeyh ! ❤


p/s : cikgu rindu nak masuk kelas, rindu nak mengajar, rindu nak membebel, rindu nak marah-marah, rindu nak kena usik dengan ampa, rindu nak tidur kat sekolah teman angpa ber-camping. cikgu rindu !! cikgu rindu nak buat semua tuh ! 

1 comment:

fiz said...

salam..blh saya tau sekolah ni ada kos mpv tak?