Wednesday 2 October 2013

ALHAMDULILLAH =)

Assalamualaikum :)
selamat malam sayangs. 


Alhamdulillah, syukur nikmat pada ALLAH Tuhan yang menciptakan sekalian alam ini. Alhamdulillah ya Allah. Tak tahu kenapa, tetiba hari ini aku 're-add' dia kembali, once again and I saw something that make me feel so exciting to share here. Alhamdulillah. Sebelum ini, aku menganggap ianya sesuatu yang main-main, mulut aku sahaja yang mengiakan tetapi hati aku sukar untuk mengiakan. Namun, he's really2 prove it. Alhamdulillah. Congrates to you, and have all blessing for the rest of yourlife. =) You are really make it come true. Sebelum ini serius I ingat you main-main dengan permintaan itu. tak sangka langsunggggg


Maybe, he's totally change. Dia yang sekarang bukan dia yang dulu. Wow. Daebaking! Terkejut, ya memang aku terkejut sesangat sangat sangat terkejut, but who know kan doa dia dan keinginan dia yang satu itu tercapai. Perkara baik perkara elok, pasti Allah makbulkan. Aku sebagai 'kawan' dia mampu mendoakan yg terbaik sahaja untuk dia. Tahniah beb! Tahniah. :) 



Sesungguhnya sudah lama aku redha. Apa itu redha ? Redha itu ialah aku dapat menerima sesuatu dengan dada yang lapang tanpa merasa kecewa atau tertekan. Yess, lama sudah. Alhamdulillah juga :) And he deserved got what he want.. Ya Allah, memang aku tak sangka dan jangka langsung. Before this, I just ingat something like this never come true in his life, but now... wwoooow.. :)


Dengan hati yang ikhlas, I'm really really proud of you. Long time ago, you come to me and make a request. be someone 'like that' and I just say, in shaa Allah but I'm not prove it. Look, you're really got yang macam you impikan sebelum ini. Serius akal fikiran I tak pernah berfikir yg you betul-betul nakkan seperti itu. Ya, susah betol nak tutup mulut ni bila tahu semua benda ini. hihihihihihii. Speechless, tak tahu nak cakap apa, hanya mampu luahkan segala-galanya di sini sahaja.


Misunderstanding! Yeah, misunderstanding between you and I. I never ask you why and you never explain to me why you make a request like that. But now, I understand. You want the best for your life in here and Jannah. I'm so soo sooo proud of you, bro. ;) 


Everything that you told me long time ago, comeback in my mind, one by one. And now, I realised everything were true and you're really2 meant it. Yes, you are. :)


My doa to you, please take care of pemberian dari Allah itu sebaik-baiknya. Please. Make it come true and I know you're deserved to get 'it'. ")





No comments: