Monday 28 October 2013

Tahniah FIZO OMAR tsk tsk tsk

Tahniah untuk my HERO. ecewahhh ! sesuka hati je kan gelarkan dia sebagai hero aku. nak mampus agaknya aku ni .. hikhikhikhik. takdelah. aku eksited lebih hari ini. Tak sangka yg FIZO akan umumkan tarikh tunang and kahwin beliau dalam masa yang terdekat.


Detiknya hari ini, FIZO mengumumkan bahawa beliau dan MAWAR akan mengikat tali pertunangan pada 9 november 2013 dan akan berkahwin pada keesokan hari iaitu 10 november 2013. Tahniah . tahniah. tahniah bro. Sama cantek sama padan. Lepas ni dah tak boleh nak stalk dia selalu. al maklum sajalah sudah menjadi milik orang. Apa2pun.. congrates to both of you.


Walaupun aku tidak layak untuk digelarkan sebagai die hard fan FIZO OMAR, namun aku follow setiap aktiviti kerjaya beliau. kikikiki.

Satulah yang aku nampak sifat dalam diri FIZO ini yang boleh membuatkan naluri perempuan aku ini tertarik padanya, iaitu penyayang. Walaupun aku belum pernah lihat dengan dua bijik mata aku ini secara live, namun momokan momokan orang dalam twitter, facebook, instagram etc boleh melayakkan diri Fizo digelar sebagai seorang penyayang. He's so lovely. Dia sayangkan keluarga dia, mak dia dan adik-adik dia. He's so protective. Wauu ! beruntungkan. :D


Lepas ni dah takde dah "who's my Fizo?" dalam hidup aku. hehehehe. Kena tukar kepada orang laen pulak. wakakakakakaka. Tahniah both of you.

No comments: