Thursday 3 October 2013

ThePopLook

Assalamualaikum 

hye dear! Now, everyday I update blog kan? dah terjatuh minat untuk menaip di sini, untuk berkongsi suka, dan duka, minat dan kegemaran. Tak ada langsung paksaan untuk anda membacanya ataupun tidak. =) It's up to you .


Tadi sempat blogwalking and intai sana sini sinun. Mata macam nak terbeliak saja bila singgah satu page ni http://www.thepoplook.com/ . Sebelum ini pernah juga dengar orang bercerita dan menyebut tentang thepoplook ni tapi masih belum berkesempatan. And now, baru berkesempatan dan dan dannn mata pun mulalah terbeliak luas, mulut menganga tahapnya luas kawah gunung berapi. chantek! chantek! chantek! chantek gilos gilos gilos all the stuff yang ada di thepoplook. =) 


Sebelum ini jugak ada tengok Fatin Liyana pakai dress and skirt dari thepoplook. chantek kot! But, aku tahu and sedar, aku tak mampunya nak beli semua itu. Maka, untuk memuaskan hati dan nafsu aku itu, aku layan and ziarah gambar2 sahaja. mihmihmihmih. 
Jomlah kita ziarah sama-sama. ;)


Maxi dress ;) Fall in love with this

Back

Front





And sekarang ni ada koleksi khas di thepoplook ini, koleksi from Jovian Mandagie. Semua pesyen peplum and of course lah chantek-chantek bagai nak gila aku yang tukang tengok ni. hihihihihi

Pamela pink
And koleksi untuk hari raya Aidiladha pun ada. Layanzz jugaklah. Sama seperti ayat di atas, seperti kopidanpes... mata ni bagai nak gilaaaa.. =) 


Hati berkenan gila koot dengan baju ni. sangat comel, simple but nice ;)

# semua gambar di atas di cedok daripada thepoplook. =)

p/s : mudah2an kurung peplum hasil idea sendiri dapat disiapkan dengan jayanya oleh KakYah untuk hari raya Haji nanti. muehehehehe. tak sabar nak balik rumah and tengok hasilnya.

Ok selesai sudah sesi menjamu mata. Now, time for tutup mata pulak. zzzz.zzz.zzz . Bubye my babybooo =)


2nd p/s : jom layan lagu I'll be back-2PM, cover by Amalia Alias. thumbs up!

No comments: