Wednesday 16 April 2014

Fatin Liyana Asri : Favourite Blogger

Assalamualaikum 



Heyyyy ! serious aku rindu giloss nak jamu mata dan fikiran dengan entry terbaru fatin liyana Tapi, sayang.. xdak. 2 months ago adalah entry terakhir beliau. hmmm. she's busy on her final year. yeahh ! aku paham. memandangkan akuu pun seorang student macam dia jugak. tapi, bezanya dia terlampau bizi. doctor to be tuh. jangan memain. muehehehe. 



first blogger yang aku kenal ialah beliau. and she's my inspire. inspirasi untuk aku khayal dengan dunia blog aku sendiri. dari hari ke hari, I'm fall in love with blogging. satu kepuasan. sukar untuk digambarkan. 



hmmm.. kenapa aku jadikan dia as my inspire. salah satu sebabnya ialah, dia bukan saja femes dalam dunia blogging, tapi she's intellegent. stylo. cantik. comeii. eeee.. memang stok2 gambar dia yang diupdate dalam blog or insta akan menjadi jamuan mata aku lah. mihmihmih. 


lets terjah blog http://honeykoyuki.blogspot.com/ reramai. macam2 info, input, maklumat yang ada dalam ni. and I percaya, one day tip2 yang dikongsikan oleh Fatin especially untuk bagpackers akan berguna untuk aku. muehehehe. #ohHoliday


p/s mintak kebenaran menculik gambar2 ini through blog Fatin. k. baiii ;)

No comments: