Sunday 20 April 2014

Ibu-to-be ?

Assalamualaikum ..
hye uolls.


terpegun. terpana. terjatuh cinta dengan gambar baby yang sangatttt comel nih. ahhh. sukarnya nak paham dengan perasaan sendiri. lately, perasaan membuak-buak untuk menjadi "seorang ibu" semakin menjadi-jadi.. ko dah kenapa cikra? meroyan? nak kawen? *ehh.. ke situ pulak. 


entah. vingung jugak kekadang. tengok picture babies.. perasaan ni sukar untuk dikawal. rasa macam nak telan hidop2 budak tu pun ada. kihkihkih. terok nau dah tu. sindrome apakah? 


atau sebab faktor umur? 24 tahun, waktu yang sesuai untuk mempunyai seorang anak? hihihi. of course nak anak. anak-anak yang comel. yang memikat hati. yang menarik jiwa. oh noo ! makk !! nak kawen. *gatai


ok. back to topic. tenung, fikir dan fikir dalam-dalam. maybe faktor kematangan itu sudah wujud dalam diri ini. dulu-dulu, kalau tengok budak-budak kecil rasa macam nak hempuk je.. eeeeee. pergilah main jauh-jauh. ahhh cenggitu contohnya. tapi, sekarang rasa macam kuasa magnetik telah menarik aku untuk rasa sayang, kasih dan cinta pada budak-budak/anak-anak kecil ini. mihmihmih. aha! loving sangat kau cikra. :P


haa... kalau dapat si adik manis nih, nak je aku berkepit dengan dia 24/7. mampu ?
then, terstalk insta irine nadia.. lagilah menjadi-jadi perangai nak jadi "seorang ibu" nih. siyesss.. babyFM sangatlah comell. macam chibi maruko chan kan? hehehehe. comelss yang terlampau-lampau. comelsss yang overload ! 

#maaf irine. culik gambar Medina dari your blog. overload comelss
mulut tuh mulut. overload comellsss ;)

No comments: