Wednesday 17 July 2013

Daebak-ing


Assalamualaikum

Tak tahu nak mula bercerita camano..  and xtahu nak percaya atau tak.. hmm, entah lah. Tetapi yang pastinya perasaan teruja dan tergamam itu totap wujud. 


 

Semalam memang aku tergamam sengsorang ahh.. tapi, lepas tu fikir balik betul ke dia? Aishhh, macam tak boleh nak percaya sangat sajaa.. 

Betul ke zura asyfar yang komen pada blog aku pada entry "sebenarnya saya isteri dia : the end:" 

Aku sesaja je luahkan apa yg patut pada entry tersebut. Tapi tak sangka lah pulak dia boleh komen kat situu.. aisehhh. malu weiii.. 

.. Aku tak caya.. betul ke dia.. Kalau betol, macam mano pulak? memang berdebar ahhh.. xsangka and jangka langsung . 

Ishh. berbelah bagi laa.. tetapi rasa macam betul saja. naluri hati aku ini kuat mengatakan bahawa ia adalah benar dan betul. 

Kalau betol, Alhamdulillah. muehehehe. seronok xsangka dah ni.. Rasa macam nak melompat saja.

Dan kalau tak betol and fake, hmm, takpe. Aku okay sajaa.. =)

Walau apa pun, andai dia benar zura asyfar, maka ia satu pencapaian terbaik bagi aku ahh.. muehehehehe. 

 



No comments: