Monday 1 July 2013

Promo Untuk Raya. Jom serbu !!

Assalamualaikum.. 

Hye !

Memandangkan lebih kurang seminggu sahaja lagi kita/ umat Islam akan menyambut kedatangan bulan yang mulia, iaitu Ramadhan al-Mubarak, so aku ada promo sikit untuk korang.

Promo ini available sepanjang tahun. Kalau korang terasa nak saja, boleh bagitahu aku ya. hehehe ;)

As we know, selepas sebulan kita berpuasa, maka menjelmalah bulan Syawal. Bulan untuk meraikan umat Islam. So, aku nak recommand kan untuk korang semua Hand Made Brooch by My Sis.

Rugi kalau korang tak beli. Cantek, murah and availabe sepanjang masa. Bila2 masa pun korang boleh order. Apa yg spesial nya tentang brooch ini ialah ia di buat sendiri oleh kakak aku. dan korang jangan terkejut kalau aku katakan bahawa brooch kakak aku ini sudah mendapat permintaan yang menggalakkan. Even orang dari Johor pun ada yg order dengan kakak aku. 20 biji (betul entah penjodoh bilangan yg aku guna) dorang tempah. Pergh ! Terbaek kan. 

Harga . Murah saja. Bergantung pada kehendak korang dan bergantung pada design yang dihasilkan. 

Sesuai untuk semua lapisan golongan masyarakat. Cikgu2 pun ada yang dah beli and pakai brooch yang dihasilkan oleh kakak aku. 

Gambar 1 : Antara warna brooch yang ada

Gambar 2 : Brooch yg masih belum diletakkan butang kat tengah2 tu..

Gambar 3 : Ada perbezaan antara gambar 3 dan 1. Korang boleh tengok yg bezanya tang butang kat tengah tu. 

Jom . Cepat2 tempah. Masih menerima tempahan. Korang boleh buat request nak warna apa, dan bergantung juga pada warna kain yang ada dalam simpanan. 

#Harga brooch pada Gambar 1 dan 3 berbeza kerana butang kat tengah2 tu ya. Untuk gambar 3 harganya lebih mahal, sebab butang tu shining. ;)

Cepat sebelum terlambat. Kami sekeluarga memang wajib akan pakai brooch ini pada hari raya yang akan menjelma sebulan lebih lagi. So, korang pun kenalah rebut peluang ini juga ya.. 

Apa2 pertanyaan dan nak order ke apa, korang boleh PM aku at Facebook, or komen saja dekat blog ni. 

Tengs dear ! ;)

No comments: