Saturday 6 July 2013

Watch movie online .. Caranya ?

Assalamualaikum 

 Nak share sesikit dengan korang semua. Apa yg aku kongsi ini hanyalah apa yg aku tahu sahaja ya.


Link2 yg akan aku paparkan di bawah ini hanyalah rekemen aku semata2, tidak ada kena mengena dengan yg hidup atau yg telah meninggal dunia, ya ? hahaha. poyos ! ini semua poyos.


Mau nonton wayang omputeh, tapi xtau link yg laju n beshhh ? meh aku kongsi dgn korang. selama aku duk melayan n menggunakan link ini, dengan jayanya aku dapat menonton movies kegemaran aku. Kebanyakkannya ialah movies omputeh, movies korea ada secoet sahaja. ;)


:: sila klik link di bawah ye?:: ---> watch32.



Beratus2 movie ada kat situ. Layanlah semahu korang. Aku minat action and crime movie. muehehe . Beshhhh ! ;)


Then,

Sesape yg minat RunningMan, FamilyOuting, BarefootFriend, StrongHeart etc, bolehlah layan link di bawah ni ya.. lajuuuu saja .


Segala macam game show ada kat situ. Makan beratus hari jugaklah baru habis korang nonton. muehehe. 

Seterusnya, 

Link utk drama dan filem kesukaan anda. Drama/Filem Jepun, China-Hong kong, Korea, dan Taiwan ada di sini .. 



Lani, cite apa yg tengah femes ya ? Aku pun kureng pasti. Korang jenguk2 lah sendiri ya. Movie korea, hongkong, etc ni aku kureng sikit. Aku hanya layan muvie melayu and omputeh sajaa.. hehehe. *poyos*
Hah, peminat anime pun boleh melayan link di atas. banyak gak cite2 anime kat situ. One Piece, Naruto, etc.. ;)

Link untuk cerita2 Melayu aku tak tahu sangat. Sory ya my comels. Kebanyakannya dari blogs2, dan malangnya aku tak tahu link2 yg beshhh dan laju. In case satu hari nanti aku tahu, aku akan berkongsi dengan korang, okies .. ;)






No comments: