Sunday 8 September 2013

Bermula episod baru

Assalamualaikum 

Episod baru pada drama yang sama akan bermula esok, tepat jam 5 pagi ! Semoga akan ada perubahan yg lebih ketara untuk pengembaraan kali ini. Aku mulakan episod baru ini dengan lafaz yang paling mulia ;

" bismillahhirrahmanirrahim"

Dengan nama Allah yg maha Pemurah lagi maha Mengasihani, aku mulakan perjalanan kali ini. Berkatilah perjalanan aku, selamatkan aku daripada segala pancaroba dan dugaan dunia. Bulatkan tekad aku pada kejayaan-Mu. Aminn (:


Tinggalkan segala pengalaman pahit, masin, kelat dan busuk di belakang. Jangan palingkan aku ke arah itu lagi. Let's bygone be bygone ! Aku akan teruskan perjalanan ini yang masih lagi berbaki. Kuatkan aku ya Allah (:


Semoga apa yang dihajati dan diimpikan akan dapat dperoleh dengan jayanya. Mohon ditenangkan hati aku setenang-tenangnya ((: Jangan biarkan 'perkara itu' hadir lagi dalam fikiran ini. I want to forget all about that. Taknak dikenang dan difikirkan lagi (:


Doakan yang terbaik untuk kejayaan aku di semestar 7. Semoga semuanya berjalan dengan lancar .
Doaku sepanjang masa, dekatkan jodohku dengan lelaki baik, yang mampu membimbing diri ini ke arah yang diredhai oleh-Mu. 



No comments: