Monday 30 September 2013

Love YOU Mr. Arrogant

Assalamualaikum 


Dari satu satu satu dan satu novel didramakan. Aku tumpang gumbira sebenarnya. Malah aku suka! Suka sesangat. Now, turn LOVE YOU MR. ARROGANT pulak. Actually, aku tak pernah baca pun novel ni. Bila didramakan, mulalah aku sawan nak memiliki novel ni. hihihihihiihi =)


Sebelum ini, aku pernah memasang nekad, at least sebulan sebiji novel akan berada dalam genggaman aku. But, tak boleh! Aku perlukan duit itu untuk hal-hal yang lain. Takpelah, bila kewangan dah kukuh sikit, aku akan kotakan nekad aku itu. Sekurang-kurangnya adalah sedikit hiburan untuk aku apabila aku memiliki novel even, sebuah novel untuk sebulan. Sekarang ini, I've no choice. Duit tersebut lebih penting untuk hal-hal yg lain . :)


Love You Mr. Arrogant sekarang disiarkan di TV3 pada slot Akasia, bermula Isnin hingga Khamis, jam 7 ptg. Cerita ini menggantikan cerita Cinta Jannah. Baru dua episod bersiaran and hari ini episod ketiga akan bersiaran. 


Tak boleh nak komen panjang2, coz aku sendiri pun tak pernah baca novel LYMA sebelum ini. Jadi, ada baiknya aku layan cerita ini dahulu. But, untuk dua episod yang terdahulu, sangat menarik walaupun akal logik aku ni tak berapa nak boleh terima apabila Zaara 'terpaksa' berkahwin dengan Zafriel. hihihihihihi.

Sinopsis di kulit belakang novel. Sumber : Google Images 



Cover depan . Sumber : Google Images 


PELAKON: Zara Zya sebagai Zaara Amirah dan Azlee Khairi sebagai Zafriel Irham, Haney Suraya sebagai Sherry, Norish Karman sebagai Puan Sri Maryam, Mustapar Kamal sebagai Tan Sri Zahir, dan Keith Foo sebagai Hadry Hakimi. dan ramai lagi.

No comments: