Sunday 1 September 2013

Mood up and down .. (not allow to disturb)

Assalamualaikum 

Kehidupan kita sebagai manusia, ada pasang surutnya kan ? 
begitu juga aku, tidak terkecuali .. 




Mood up and down bila berkeadaan seperti berikut ;

1. Janji dicapati - janji nak keluar, tiba2 je mesej bagitahu alasan yg tak munasabah. sakit hati kita.!! grrrrr . (^^^). kita dah siap cantik2.. tapi xjadik. 

2. 'Moon coming' - dua tiga hari before and after period. please don't disturb. Memang emosi tengah tunggang langgang.

3. Sok seh sok seh bila berada bertiga atau berempat. Kita dikecualikan daripada sok seh sok seh itu. Ooo, nak berahsia ya. boleh, tapi bukan depan aku. buat belakang aku takpa ! :P

4. Bandingkan aku dengan dia. Stop it. Aku paling tak suka. Tak kesahlah bandingkan yg baik atau yg buruk, memang aku tak suka. Aku BUKAN untuk dibeza banding dengan sesiapa. 

5. Paling pantang bila orang berlagak pandai. What the ??? 

6. Call tak nak angkat. What the ??? 

7. Tunggu benda yang tak pasti dan takkan kunjung tiba. What the ?? Lain kali gtahu awal2 ye. 

8. Orang cakap aku anti-sosial. What ? Kang aku bersosial susah pulak nak kawal.

9. Time aku present, orang duk acah-acah, angkat tanda peace and etc .

10. Janji pukul 9, tapi pukul 10 baru nampak batang hidung .. 

11. Pakai cantik2 , tapi ada mata orang tu tengok dengan cara tidak puas hati. 

12. Cakap lain, buat lain .. 

13. Depan aku cakap lain, belakang aku lain pula yg dicerita

14. Orang yg tidak amanah. Janji kemain tak nak cerita rahsia yg kita bagitahu, tak sampai dua saat sudah heboh sini sana. Bedebah punya orang.

15. Mix and match kan somebody dengan aku . What the ?? Ingat aku ni apa nak match sesuka hati.. Hello, I'm 23years old now! itu cerita budak sekolah rendah lah woi. basiii 

*to be continued if ada yang tidak tersenarai ..

No comments: