Sunday 19 January 2014

LOST

Dari hari ke hari, aku terasa semakin kehilangan. Hilang apa? Hilang siapa?

H.I.L.A.NG. Kehilangan merupakan satu ujian yang berat bagi aku. Nak tak nak , aku kena terima dengan ikhlas dan redha. Yang paling dirasai sekarang ialah, aku akan hilang tempat bergantung. Jam berdetik dari hari ke hari. Hari ini hari Ahad, esok Isnin, lusa Selasa dan seterusnya. Ya Allah, cepatnya masa berlalu. Rasanya baru saja aku menjengahkan kaki ke kampung. Esok lusa aku dah kena berpisah dengan mereka yang tersayang.

Selepas ini, dah tak ada orang yang aku boleh minta tolong, bergantung harap, nak ajak pergi shopping, nak ajak pergi beli barang. dah tak ada. ! Selepas ini, dia akan ada hidup dia sendiri, akan ada keluarga dia sendiri. sayunyaa..selepas ini, dah ada tempat untuk aku bergaduh, untuk aku bermasam muka, untuk aku bercerita masalah. hmmm T_T

Kepada "dia" : selamat menjalani alam rumah tangga. Jadi isteri yang solehah okay? jangan lawan cakap suami.

p/s : aku sayang mu.

No comments: