Saturday 4 January 2014

SEPAHTU vs SHIRO

I love mereka. Dua2 bias aku. kikikiki

Bukan nak komen pasal Maharaja Lawak Mega 2013, aku bukan pakar, dan aku bukan follow setiap show mereka. Hanya mampu layan dalam u-tube saja. Tapi, aku tau lah pasal 2 group ni. SEPAHTU dan SHIRO.

Dulu dulu aku minat SEPAH, lepas mamat keluar dorang tukar nama pada SEPAHTU kan ? kalau aku tak silap. Kiranya oklah tu, aku tetap juga follow SEPAH yang menjadi SEPAHTU kini.

Lepas dorang join Raja Lawak, femessss dorang ni. Aku selalu jugak layan drama-drama SEPAH lalitamplom.. (eh, betol ke eja cenggitu).. Minat bebenor. Satu family layan.

Now, daripada SEPAHTU, aku gandakan minat aku pada SHIRO pulak. hahahaha. kerlasss gitu. Baru baru ni dorang berlakon dalam Ustaz Mu Tunggu Aku Datang. (y) thorBAEK karya Pierre Andre. aku suka. Maka, bertambah2 minat aku pada SHIRO. ;)

No comments: