Monday 20 January 2014

THE POPLOOK [again]

Forget about anything yang merunsingkan, yang merisaukan jiwa dan otak. Now, time for happykan my soul, my heart. wahahahaha. Sekarang ni aku lebih prefer window shopping online. hehehe. Moden kan? Kalau nak terjah one by one shopping mall rasanya tak larat, yang mampu aku lakukan hanyalah shopping melalui alam maya. Berkesan jugak okay. ;)

Syiok giloss stalk website the poplook . Memang melapangkan dada, melapangkan mata. syiokk ! Banyak gilos yang aku ketinggalan update terbaru website ni. banyak baju baru and now yang paling latest "wedding and celebrations". Memang kena dan tepat dengan masanya lah. hihihi. Sesiapa yang nak tunang or untuk wedding sekalipun, aku suggestkan website ni. Tidak mengecewakan. 

Nak tau kenapa aku selalu usha website ni, this is because blogger kesayangan aku, FatinLiyana selalu menggayakan blouse, skirt and bag dari thePopLook. So, di atas dasar kepercayaan aku terhadap dak Patin, aku selalu usha website ini and aku dah mark one of the blouse, cantekk ! sabaq na, bagi PTPTN aku masyukk dulu, then kita kira lain. hehehe. Okay, aku nak mark one of blouse and handbag. cantekk ! Penyanyi Ainan Tasneem pun selalu menggayakan blouse dari ThePopLook and memang cantekk ! kena dengan citarasa aku.




Lepastu mulalah terbayang di ruang minda dan mata ni sambil disulami dengan bait-bait lagu, "kalau aku kaya by Altimet and Awi Rafael".. kalau aku kaya, aku akan beli segala-galanya (lirik aku sendiri). wahaha ! gila takbur aku ni. patotlah rezeki yang ada cukup2 untuk diri saja, ghupanya aku ni pemBOROS. eh, yeke? hihihi. Mohonlah dipermurahkan rezeki. kengkadang nak jugaklah manjakan diri dengan pakaian yang cantek2. Umur iolls ni dah 24 taon tau? nak lah jugak melawa. hmm... 


p/s motp sebenar nak letak picture my crush ! tapi takpelah terlalu umum. wahaha ! bai. good night dear, good night my dongsaeng D.O. ;)

1 comment:

.::: Princess MOMOY :::. said...

oh oh... baPL memang lawa-lawa
momoy baru jer purchase. jemput baca entry . serius mmg lawa

http://www.momoy-blogirl.blogspot.com/2014/11/imma-thepoplookcom-lover.html