Wednesday 15 January 2014

SESI BER'PICNIC' BERSAMA MUNCOI PON-PON

Assalamualaikum 

Sesi lap air mata sekali lagi

MUNCOI PON PON ialah nama untuk geng kami. Idea yang datang secara spontan daripada Bib, lalu lekatlah Muncoi itu sehingga sekarang. Kalau sebut pasal Muncoi, geng2 SASPEND confirm kenai dan tau yang tu adalah gelaran untuk geng kami. Hebat tak ? huihui. Kami ada group lagi, tapi secret lah ! Group tu untuk aktiviti kumpulan kami sajalah. hihihihi


Semalam / kelmarin kami ambil sedikit masa untuk masak spageti and berpicnic di atas bukit Minden. Syiok giloss, ditambah lagi dengan sesi photography.. Picnic sempena perpisahan kami atau lebih tepat lagi per,pisahan aku dengan depa lah agaknya kot, hihihihi. Al maklum sajalah, aku berLM berlainan sekolah daripada mereka. 




Dah mula rindu dengan mereka. Jumaat nanti adalah hari terakhir aku untuk bertemu dengan mereka. Hope, janganlah berlaku babak air mata yang melebih-lebih. Aku tak suka. Hmppph ! In shaa Allah, nanti jika ada kelapangan, datanglah melawat Cikra di rumah sewa ye? ;)

Then, tengah hari tadi aku ke rumah sewa di Bertam Perdana. Sewa kereta dan minta tolong pakcik aku sewa lori untuk hantar barang. Selesai sudah sesi menghantar barang. Alhamdulillah. Kesian pulak dekat pakcik dan makcik yang datang dari jauh semata-mata untuk anak saudara kesayangan mereka ini. hmmm T_T . . . In shaa Allah, aku akan balas segala jasa baik saudara mara yang banyak tolong dan bagi galakan untuk aku.

Mak cik aku cukup risau bila tahu yang aku kena mengajaq budak2 sekolah menengah. Menurut beliau, aku kecik. Takut budak2 buli aku. hukhukhuk. Caring sungguh my aunt ni. Thanks Cikyah. In shaa Allah semuanya akan okay. In shaa Allah. Doakan yang terbaik untuk orang ya.

No comments: